Profily na LinkedIn prejdú jemným redizajnom. Ten vytiahne tie najdôležitejšie profilové info hneď na úvod.
LinkedIn pomaly do sveta vypúšťa nový dizajn profilov. Ten je veľmi jemný, no chystané zmeny pomôžu prehľadnosti aj použiteľnosti.
Sociálna sieť v súčasnosti používa dizajn profilov s vycentrovanou profilovkou, krátkym textovým súhrnom a mottom. Vyzerá to celkom fajn, no dosť plýtva miestom.
Premiestnenie aj nové info
V novom dizajne profilovka s textovým súhrnom jemne uhla doľava, aby uvoľnila miesto zoznamu najdôležitejších informácií. Vďaka tomu je hneď jasné, kde kontakt pracuje a akú školu vyštudoval.
V niektorých prípadoch možno bude nutné poladenie cover photo. Nový dizajn je dostupný len na webe, appka ho zatiaľ nedostala.
LinkedIn zmenu spustil na základe požiadaviek používateľov. Vy už nový dizajn vidíte alebo ešte fungujete so starým?